onsdag, oktober 09, 2013

Camp og Dannebrog

Hej alle sammen. Hvordan går det?
Hos mig går det nu meget godt. Ret godt faktisk.

Vil starte med at sige, at jeg i morgen skal på en camp. En AFS camp. Jeg skal mødes med den kære gruppe i Brescia kl. 9:00 sharp. Så hvis I er kloge nok, kan I nok regne ud, at der ingen skole til mig er i morgen. Og heller ikke fredag og lørdag, for campen er fra torsdag-søndag.
Vi tager toget til Milano (1,5 time) og derefter 2 timers bus til Val Massino, som er et sted nordpå på bjergsiden. Så frem med tyrolerhatten og så skal der jodles!
På campen er der ligefrem også Talentshow, som vi har aftalt at fremføre som gruppe. Med talentet... Det skal vi forresten lige snakke om i morgen, siden vi ikke har nogen plan. Men vi skal også vise flag frem og til dette får I lige en lille tilfældighed, som er ret.. uventet!

I går var jeg jo til italiensk kursus, som faktisk er ret godt! Vi lærer det basis italienske og har det sjovt på samme tid. Men de har altså nogle koncentrationsproblemer.. Men back to the story, for efter kursus tod vi på café i byen. Vi fandt en bar midt på Piazza la Loggia i Brescia og satte os ned. Og så blev der ellers bestilt det ene og det andet efter hinanden. Tjeneren fik ikke en pause! Hver gang hun kom ud med noget blev der bestilt noget nyt. Hun var vidst rimelig træt af os til sidst, men hendes engelsk var godt, overraskende nok i Italien. Her fik jeg også den bedste varm chokolade. Tyk, dejlig, cremet, jegvilhavedig agtig med flødeskum. *savle savle*. Så godt og bestemt ikke sidste gang vi ses. Det samme gælder for den carbonara.
Men Camilla bestilte en panino, altså sandwich, hvorpå der var... Dannebrog! Tror I lige jeg jublede en anelse for højt, så jeg tiltrak gadesælgere? Det var lidt komisk. Så nu har jeg et flag at medbringe til campen. Hurra!

Så camp i morgen med alle udvekslingsstudenterne i Lombardia, dva. ca. 64 tror jeg. Bliver godt forhåbentligt. Nu skal skønhedssøvnen udføre sin pligt.
Guten Nacht und so weiter. Over and out!

Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar