søndag, april 06, 2014

7 måneders jubilæum!

Og hvordan blev det fejret? Ved at sidde i solen, dog indenfor og med feber. Syg igenigenigen. Yes.

Men point is at i dag er det præcis 7 måneder siden at jeg sagde farvel til bette Danmark og alle dets indbyggere for at blive udvekslingsstudent i 10 måneder. Nu mangler der 3 måneder.
Jeg vil ikke sige at tiden er fløjet afsted, men i et meget stabilt tempo. Det har været en rutschebanetur en gang imellem, dog for det meste oppe og det er en oplevelse, der er helt unik.

Min familie, deriblandt den kære vennegruppe og vennerne, for ikke at glemme den fede kat, er selvfølgelig noget man godt kan komme til at savne en gang imellem. Men så glæder jeg mig egentlig bare til at se dem igen, når jeg vender snuden hjemad. Nu er jeg jo heller ikke typen, der får hjemve så nemt. Men bare det, at jeg ved, at I er der, giver mig lyst til at klare resten af programmet.

3 måneder endnu. Vi ses DK! Jeg savner din natur noget så frygteligt!

Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar