søndag, april 20, 2014

Buona Pasqua!

Ja, som overskriften siger, så ønsker jeg jer alle en rigtig god påske.
Her kan I lige få min dag - i billeder:

Italiensk og katolsk messe med en masse dejlig sang fra koret til højre, masser af "Ave blablabla, Dio blabla, il Signore blabla", og mange mennesker. Det varede ca. 1 time og 15 min. Mere eller mindre.

Så gik turen til et fint sted, som Paola og Marco havde reserveret. Vi mødtes med familien deroppe - det ligger over Gardasøen ca. 10-15 min. fra Villanuova. Rigtig fint sted!
 

Ret nr. 1
Antipasti
Salami, æg, pizza, andet kød, noget fransk halløj og æggekage med spinat. Læks!
Ret nr. 2
Risotto med asparges

Ret nr. 3
Casoncello Bresciano - lidt alà ravioli. Fyldet bestod af rasp, ost, olie og persille mikset sammen. 

Ret nr. 4
Lam


Ret nr. 5
Spiedo med polenta og mikset salat
JEG ELSKER SPIEDO!
Dejlig dag alt i alt.




Ikke dårligt.
Derefter påskeæg

GOD PÅSKE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar